בן גביר: "אלימות שוטרים – אחד האתגרים החשובים"

    אייל ראובן No Comments on בן גביר: "אלימות שוטרים – אחד האתגרים החשובים"

    חה"כ איתמר בן גביר ב'מהדורת הבוקר': "מבחינתי המדיניות של המשטרה בהפגנות צריכה להיעצר. אדם חרדי הוא לא אזרח סוג ח'. לכן אני רוצה להתוות מדיניות; היועמ"שית לא מבינה את תפקידה – אם תמשיך כך, כדאי לקיים דיון על המשך דרכה"

    צילום: Olivier Fitoussi/Flash90     
    2:00
    06.05.24
    נתי שולמן No Comments on קמיסר: "ביטבוקסינג? אל תתענגו על וואקלי; זאת לא המטרה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר עוצמה יהודית, חה"כ איתמר בן גביר, המיועד לכהן כשר לביטחון לאומי, מצהיר כי אחד מהאתגרים החשובים ביותר שיהיו לו בתפקיד הוא טיפול באלימות שוטרים כנגד חרדים.

    "זו בדיוק המלחמה שלי על המדיניות שאני רוצה להכתיב והיועמ"שית מנסה לתקוע טריז", פתח בן גביר בריאיון לבצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון). "מבחינתי המדיניות של המשטרה בהפגנות צריכה להיעצר. אדם חרדי הוא לא אזרח סוג ח'. ייצגתי בתור עו"ד אין ספור פעמים אנשים שהרביצו להם כי הם חרדים. זה צריך להפסק וזה אחד מהאתגרים הכי חשובים שלי בתפקיד. זה לא יקרה ביום או יומיים. אבל אין ספק שתוך כמה חודשים אני רוצה לראות שינוי ולכן אני רוצה להתוות מדיניות".

    "אני לא פועל בשלוף", הבהיר בן גביר ביחס לשאלה מדוע אינו קורא לפטר את היועמ"שית. עם זאת, הוא תקף אותה: "בשנה האחרונה היא התמסרה לממשלה ונתנה להם להעביר הכל. אבל בתוך פחות מיממה מאז הצעת החוק שלנו היא כבר החליטה שזה חוק לא טוב. התקשרתי אליה לדבר איתה על המחטפים במשטרה והיא אמרה ל שהיא חולה בקורונה ואני כמובן מאחל לה רפואה שלימה. אבל בעיני זו רשלנות להגיד כל כך מהר שאת מתנגדת לחוק". עוד הוסיף: "יש כאן אי הבנה של תפקיד כיועמ"שית – לייעץ".

    לדבריו "אני מבין היום את אלו שקראו לפטר את היועמ"שית. אם תמשיך לתקוע ולסרבל כל דבר, צריך לקיים דיון בממשלה ולקבל החלטות על המשך תפקודה. יש שרים רבים מיועדים שרוצים לפטר את היועמ"שית, אך אני לא מגבש דעה בלי להכיר אותה ולשמוע אותה. ולכן ארצה לקיים דיון בנושא".



    0 תגובות